Jump to content
  • 0

Passage à un abonnement


ÉvernoteCA

Idea

Je viens d'accéder à un abonnement à partir de mon compte ouvert depuis 2013 dans lequel j'ai toutes mes notes accumulées depuis cette date. Problème, l'abonnement ne s'est pas opéré sur ce compte ouvert mais sur un compte qu'Évernote a créé de sorte que je me retrouve avec 2 comptes : mon compte avec les notes sans l'abonnement et ce compte créé avec l'abonnement mais sans mes notes de sorte que mon abonnement ne ME sert à rien tout en ayant payé l'abonnement. Depuis plusieurs jours, je soumets des tickets qui restent sans réponses et je lis dans ce forum que les tickets servent précisément à régler des problèmes techniques. Il faut savoir. Je suis désemparé devant l'absence de réponse et de règlement de cette situation ubuesque. Si un logiciel de prise de notes n'est pas en mesure de régler une telle question, la conclusion à tirer est de douter de la justification d'être le meilleur du monde car ce n'est pas fiable, en laissant les gens dans l'expectative.

Ma demande est donc de supprimer le compte fantaisiste et de faire basculer mon abonnement sur mon seul et unique compte dans lequel j'ai toutes mes fiches. Paraît-il que ce n'est pas possible. Dans ce cas, il suffit de rembourser et de refaire l'opération sous le contrôle d'un ticket donnant la marche à suivre et assurant le suivi de la bonne marche de l'opération. 

 

Link to comment

1 reply to this idea

Recommended Posts

  • 0
  • Level 5*
7 hours ago, ÉvernoteCA said:

I have just accessed a subscription from my account opened since 2013 in which I have all my notes accumulated since that date. Problem, the subscription was not made on this open account but on an account that Evernote created so that I end up with 2 accounts: my account with the notes without the subscription and this account created with the subscription but without my notes so that my subscription is of no use to ME even though I have paid for the subscription. For several days, I have been submitting tickets which remain unanswered and I read in this forum that the tickets are used precisely to resolve technical problems. You have to know. I am distraught at the lack of response and resolution to this grotesque situation. If note-taking software cannot address such a question, the conclusion to be drawn is to doubt the justification of being the best in the world because it is unreliable, leaving people in the lurch. 'expectant.

My request is therefore to delete the fanciful account and switch my subscription to my one and only account in which I have all my files. It seems that this is not possible. In this case, simply reimburse and redo the operation under the control of a ticket giving the procedure to follow and ensuring the smooth running of the operation. 

Hi.  Please contact Support for any queries about payments or accounts - we're mainly other users here in the forums.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...