Jump to content

Does Evernote still have operational support ? // Evernote a-t-il encore un support opérationnel ?


Recommended Posts

Good morning. I manage several business accounts whose subscription was not renewed on time (due to change of bank card), ... and as a result, the accounts are deactivated. Despite my best attempts, I cannot log in to update payment details.
I get to a page that says 'Oops, we encountered an error. Sorry, we encountered an error loading this page. Please try again later, or contact Evernote Support.'
I filled out the support form, but I don't get any responses other than automatic ones that return me the same problems.
I have come to doubt that evernote still works.

What is your recent feedback on the responsiveness of Evernote support?

en français :

Bonjour. Je gère plusieurs compte business dont l'abonnement n'a pas été renouvelé dans les délais (cause changement de carte bancaire), ... et de ce fait, les comptes sont désactivés. Malgré toutes mes tentatives, je ne parviens pas à me connecter pour mettre à jour les données de paiement.
J'arrive sur une page qui affiche "Oups, nous avons rencontré une erreur. Désolé, nous avons rencontré une erreur lors du chargement de cette page. Veuillez réessayer plus tard, ou contacter le service d'assistance Evernote."
Je rempli le formulaire d'assistance, mais je n'ai pas de réponse autre qu'automatiques qui me retournent aux mêmes problèmes.
J'en viens à douter qu'Evernote fonctionne encore.

Quels sont vos retours d'expérience récents sur la réactivité du support d'Evernote ?

Oups ... erreur.PNG

vide.PNG

Link to comment
  • Level 5*

Hi.  Payments and activations are outside the scope of this forum - we're mainly other users here.  Support do still exist,  but they have been completely buried by queries for months.  I'm confused that you're unable to get into the accounts - non-payment should drop the service to 'free',  from where you can still re-subscribe and regain full access.  Are you using multiple Teams accounts?

https://help.evernote.com/hc/en-us/articles/29112442502675-How-to-edit-your-payment-information

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...