Jump to content
  • 0

soucis avec les étiquettes


melw

Idea

Bonjour, j'utilise evernote depuis quelques mois, la je viens de faire une mise à jour, et mon problème quand je clique sur mon rappels il descend tout de suite à la note, il reste pas sur la liste rappel. 

Je suis donc obliger de remonter à chaque fois en haut de ma liste note + rappels. comment je peux faire pour rester aux niveau de la liste des rappels ? 

 

Merci de votre aide

Link to comment

2 replies to this idea

Recommended Posts

  • 0
  • Level 5
5 hours ago, melw said:

Bonjour, j'utilise evernote depuis quelques mois, la je viens de faire une mise à jour, et mon problème quand je clique sur mon rappels il descend tout de suite à la note, il reste pas sur la liste rappel. 

Je suis donc obliger de remonter à chaque fois en haut de ma liste note + rappels. comment je peux faire pour rester aux niveau de la liste des rappels ?

Google translation:

Quote

Hello, I have been using evernote for a few months, I just did an update, and my problem when I click on my reminders it immediately goes down to the note, it does not remain on the reminder list.

I am therefore obliged to go back to the top of my note + reminders list each time. how can i stay on the recall list?

Bienvenue ici!

This problem is being discussed in the following thread:

The temporary solution indicated there is to cease using the view Snippets ("Affichage Extraits") and use a different view.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...