luigi.cezar 0 Posted August 4, 2019 Share Posted August 4, 2019 Gostaria de usar meu evernote para adicionar meus resumos das aulas de engenharia. O fator limitante são as linguagens matemáticas. Não é possível adicionar fórmulas ao Evernote. Sugiro como ideia a adição de linguagem matemática. Link to comment
Level 5* DTLow 5,743 Posted August 4, 2019 Level 5* Share Posted August 4, 2019 49 minutes ago, luigi.cezar said: I would like to use my evernote to add my engineering class summaries. The limiting factor is the mathematical languages. Cannot add formulas to Evernote. I suggest as an idea the addition of mathematical language. Translated by Google I use Evernote to store all my documents. I use the Evernote editor for basic notes; external dedicated editors for extended features like formulas A note can contain file attachments of any format edit: For example, my usual tool is Apple Pages About LaTeX and MathML support in Pages Link to comment
luigi.cezar 0 Posted August 4, 2019 Author Share Posted August 4, 2019 4 minutos atrás, DTLow disse: I use Evernote to store all my documents. I use the Evernote editor for basic notes; external dedicated editors for extended features like formulas A note can contain file attachments of any format What external apps you do use for features like formulas? Link to comment
Level 5* DTLow 5,743 Posted August 4, 2019 Level 5* Share Posted August 4, 2019 3 minutes ago, luigi.cezar said: What external apps you do use for features like formulas? My usual tool is Apple Pages About LaTeX and MathML support in Pages Link to comment
Idea
luigi.cezar 0
Gostaria de usar meu evernote para adicionar meus resumos das aulas de engenharia. O fator limitante são as linguagens matemáticas. Não é possível adicionar fórmulas ao Evernote.
Sugiro como ideia a adição de linguagem matemática.
3 replies to this idea
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.